A díj odaítéléséről az 1995-ben alapított Marketing és Kommunikációs Szakemberek Szövetsége (AMCP) dönt iparági szakemberek bevonásával. A kreatív ipar legjobb kiadványait, márkaépítési megoldásait, webhelyeit, videóit, valamint reklám-, marketing- és kommunikációs programjait értékelik minden évben.
Fotó: HUMDA
A HUMDA kiemelt feladata a közlekedésbiztonság javítása, ezért indított 20222 őszén egyedülálló szemléletformáló kampányt a balesetek számának radikális csökkentése érdekében. A „Nem vagy egyedül” mottóval indított egy hónapos közlekedésbiztonsági kampányban négy olyan reklámfilm volt látható a legnépszerűbb honlapokon és közösségi médiafelületeken, amelyeket a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása miatt forgattunk. Olyan mindennapi helyzetekre hívtuk fel a figyelmet, mint a vasúti átjárónál történő közlekedés, az autóvezetés közbeni figyelem, a megkülönböztető jelzést használó jármű azonnali elengedése és a mikromobilitási eszközök helyes használata.
– A HUMDA az elmúlt években lehetőségeihez képest sokat tett a közlekedésbiztonság javítása érdekében. Számos vezetéstechnikai tréning szervezésén, magas színvonalú szakmai kiadványok összeállításán és országos edukációs kampányok lebonyolításán vagyunk már túl munkatársaimmal. Az olyan kampányaink, amely most az Egyesült Államokból kapott elismerést sok százezer, vagy akár több millió emberhez is eljut és erősíti azt az elhivatott munkát, amelyet partnereinkkel, többek között az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottsággal is végzünk. A közlekedésbiztonság egy olyan terület, ahol még sok tennivalónk van, de az ilyen részsikerek erőt adnak ahhoz, hogy folytassuk a munkát – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. elnök-vezérigazgatója.
Fotó: HUMDA
– Minden korosztályt megszólítottunk ezzel a kampánnyal, ezért egy közös nyelvhez, a szarkasztikus humorhoz és az iróniához folyamodtunk. Ezért is nyertünk a rendezés mellett szórakoztatás kategóriában is. Büszke vagyok rá, hogy a HUMDA Kommunikációs Irodája és a Lounge Group közösen egy olyan kampányt alkotott tavaly, amely nemzetközi szinten is kiemelkedő szakmai elismerésben részesült. A humor egy olyan nemzetközi nyelv, amellyel a fiatalokat, a középkorúakat és az időseket is meg tudjuk szólítani. Természtesen tervezzük, hogy hagyományainkhoz híven idén is szervezzünk egy országos elérésű közlekedésbiztonsági kampányt – mondta Lázár László, a HUMDA kommunikációs vezetője.
A reklámfilmek itt tekinthetők meg: