Miután A Wendy’s bejelentette terveit egy mesterséges intelligenciával működő chatbot használatáról a drive-thru helyeinél, most a nemzetközi gyorsétterem lánc, egy robotokkal működő "földalatti szállítási rendszert" tesztel az online rendelések átvételére. A rendszer, amelyet az autonóm logisztikai vállalat, a Pipedream partnerségével hoznak létre, lehetővé teszi a robotoknak, hogy alagutakon keresztül szállítsák az online ételrendeléseket a Wendy's konyhájából a parkolóhelyek mellett található "Instant Pickup portálokhoz".
Forrás: Restaurant business
Amikor egy ügyfél megérkezik egy parkolóhelyre, a "Instant Pickup portál" hangszóróján keresztül beszél a vendéglátószemélyzettel, hogy megerősítse a rendelését. Innen egy autonóm robot alagutakon megy keresztül, hogy a vásárló parkolóhelyére szállítsa az ételt. A Wendy's elmondta, hogy a Pipedream rendszere "hőmérséklet-szabályozott szállítási technológiát" használ, amely segít elkerülni az étel kihűlését vagy túlzott felmelegedését a szállítás során, és megakadályozza, hogy az ügyfeleknek be kelljen menni az étterembe, vagy, hogy sokáig várakozzanak a drive-thru-nál az ételükért.
"Izgatottak vagyunk, hogy mi vagyunk az első gyorsétterem, amely partnerségre lépett a Pipedreammel, kihasználva egyedi szállítási technológiájukat és rendszerüket azzal a céllal, hogy átalakítsák a digitális pick-upokat, és minél gyorsabban és hatékonyabban juttassák el a Wendy's termékeit minél több emberhez" - mondja Matt Spessard, a Wendy's alelnöke és globális technológiai vezetője.
Bár a Wendy's még nem vezette be a technológiát egyetlen helyén sem, érdeklődéssel várom, hogy hogyan fog működni az egész. Elméletileg már tervezik, hogy idén kipróbálják a rendszert egy már meglévő étteremben.